Regulamin

Złożenie zamówienia w naszym sklepie jest równoznaczne z akceptacją poniższego regulaminu.

Dane firmy:

ZOE - Borowski Bartłomiej

os. Moje Marzenie 4

78-600 Wałcz

NIP 7651596084

REGON 320689407

1. WYSYŁKA

Wysyłki dokonujemy za pośrednictwem Poczty Polskiej max. do 4 dni roboczych, od daty otrzymania pełnej płatności za zamówienie. W przypadku niepełnych informacji dot. wykonania biżuterii, zmiany zamówienia przez kupującego lub akceptacji (na życzenie) przez Państwa projektu grawerunku czas realizacji może się wydłużyć.

Dokonanie zakupu na stronie www.dedicante.pl jest równoznaczne z udzieleniem pełnomocnictwa firmie ZOE-Borowski Bartłomiej w zakresie świadczenia usług transportowych za pośrednictwem Poczty Polskiej

Dostarczenie zamówionej biżuterii, za pośrednictwem Poczty Polskiej, trwa z reguły 1-5 dni roboczych w zależności od wybranej formy przesyłki (list polecony priorytet. max. 2 dni / list polecony ekonom. max. 5 dni roboczych). Czas dostawy jest zobowiązaniem przewoźnika, a nie sklepu Dedicante - dlatego nie gwarantujemy terminowego doręczenia przesyłki w okresach nadzwyczajnych, takich jak święta czy trudne warunki drogowe, czas dostawy może się wydłużyć.

W przypadku nie otrzymania przesyłki prosimy o kontakt: dedicante.sklep@gmail.com (koniecznie podając dane: NR zamówienia , imię i nazwisko)

 

2. REKLAMACJA

Biżuteria sprzedawana w naszym sklepie podlega rocznej gwarancji, która nie obejmuje jednak uszkodzeń mechanicznych (zerwanie się łańcuszka, zarysowań, pęknięcia gumki itp.). Reklamować można np. odwiązanie się sznurka, brak regulacji sznurka, zepsucie zapięcia bransoletek, starcie się starcie się koloru biżuterii (zawieszek, koralików)

W celu złożenia reklamacji prosimy o opisanie problemu oraz przedstawie wady (fot.) drogą elektroniczną na adres email: dedicante.sklep@gmail.com

 

3. ZWROT TOWARU 

Biżuteria grawerowana na indywidualne zamówienie nie podlega zwrotowi. 

Nie ma możliwości zwrotu/wymiany towaru spersonalizowanego do wymagań klienta na jego życzenie (grawerowanie napisu, wymiana paska, bransolety) – zgodnie z art. 38. ust. 4 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. 

Kupujący ma prawo zwrotu przedmiotu (bez grawerunku i indywidualnego wykonania) bez podania przyczyny w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki. 
Od daty złożenia mailowego oświadczenia o odstąpieniu od umowy kupujący ma kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru.
Sklep Dedicante zobowiązuje się zwrócić płatność na wskazane przez kupującego w oświadczeniu konto bankowe do 14 dni kalendarzowych od czasu otrzymania przedmiotu.

 

4. TREŚCI HANDLOWE

Na podany adres e-mail kupującego, konieczny do złożenia zamówienia w sklepie www.dedicante.pl, mogą zostać wysyłane treści handlowe dotączące promowania towarów, usług oraz wizerunku marki Dedicante.

5. PŁATNOŚCI

Podmiotem świadczącym obsługę płatności online drogą elektroniczną jest Blue Media S.A.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl