Reklamacje i zwroty

REKLAMACJA

Biżuteria sprzedawana w naszym sklepie podlega rocznej gwarancji, która nie obejmuje jednak uszkodzeń mechanicznych (zerwanie się łańcuszka, zarysowań, pęknięcia gumki itp.). Reklamować można np. odwiązanie się sznurka, brak regulacji sznurka, zepsucie zapięcia bransoletek, starcie się starcie się koloru biżuterii (zawieszek, koralików)

W celu złożenia reklamacji prosimy o opisanie problemu oraz przedstawienie wady (fot.) drogą elektroniczną na adres email: dedicante.sklep@gmail.com

 

ZWROT TOWARU 

Biżuteria grawerowana na indywidualne zamówienie nie podlega zwrotowi. 

USTAWA z dnia 2 marca 2000 r.

o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny

Art. 10.
3. Jeżeli strony nie umówiły się inaczej, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach:
4) świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą,


Kupujący ma prawo zwrotu przedmiotu (bez grawerunku i indywidualnego wykonania) bez podania przyczyny w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki. 
Od daty złożenia mailowego oświadczenia o odstąpieniu od umowy kupujący ma kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru.
Sklep Dedicante zobowiązuje się zwrócić płatność na wskazane przez kupującego w oświadczeniu konto bankowe do 14 dni kalendarzowych od czasu otrzymania przedmiotu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl