Reklamacja i zwroty

Zwroty

Masz prawo zwrotu produktów bez podania przyczyny w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki. W tym czasie wyślij nam maila z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy – od tego momentu masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Zwracamy płatność na wskazane przez Ciebie konto bankowe do 14 dni kalendarzowych od czasu otrzymania produktów. Pamiętaj jednak, że biżuteria grawerowana na indywidualne zamówienie nie podlega zwrotowi!

USTAWA z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny Art. 10. 3.

Jeżeli strony nie umówiły się inaczej, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach:

4) świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą

Reklamacja

Nasza biżuteria podlega gwarancji, która nie obejmuje jednak uszkodzeń mechanicznych, takich jak zerwanie się łańcuszka, zarysowania, pęknięcie gumki itp. Możesz reklamować na przykład odwiązanie się sznurka, brak regulacji sznurka, zepsucie się zapięcia bransoletek czy starcie się koloru biżuterii (zawieszek, koralików). Jeżeli chcesz złożyć reklamację, opisz problem i pokaż powstałą wadę na zdjęciach. Wszystko wyślij nam drogą mailową na adres: sklep@dedicante.pl